Umożliwia sprawne i bezpieczne poruszanie się po powierzchni dachu.
Prosty montaż nie wymagający stosowania dodatkowej łaty nośnej.
TYP D1 – montaż do dachówek zakładkowych i dachówek karpiówek układanych w łuskę, maksymalna długość dachówki 42 cm. Łączna grubość łaty i dachówki może wynosić maksymalnie 56 mm.
TYP D2 – montaż do dachówek zakładkowych, maksymalna długość dachówki 47 cm. Łączna grubość łaty i dachówki może wynosić maksymalnie 61 mm.
TYP D3 – montaż do dachówek zakładkowych, maksymalna długość dachówki 52 cm. Łączna grubość łaty i dachówki może wynosić maksymalnie 61 mm.
Zastosowanie:
Komunikacja dachowa do dachówek.
Materiał:
Stal ocynkowana, malowanie proszkowe, podklejenie: poliuretan.
Szerokość ławy:
25 cm.
Zawartość opakowania:
ława 1 szt., wspornik 2 szt., kołyska 2 szt., śruby montażowe 8 kpl
Firma IVT oferuje szeroką gamę rozwiązań systemowych, które zapewniają bezpieczne poruszanie się i dostęp do wszelkich urządzeń zamontowanych w obszarze dachu.
Uniwersalność naszych systemów komunikacji dachowej pozwala je stosować do wszystkich dostępnych na rynku dachówek betonowych i ceramicznych, wszelkich pokryć z blachy oraz gontów. Gama kolorystyczna umożliwia dobranie produktów do najbardziej popularnych na rynku kolorów pokryć dachowych, a na specjalne zamówienie istnieje możliwość dostarczenia komunikacji w dowolnym kolorze z palety RAL.
Oferta komunikacji dachowej:
Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 1 stycznia 2018 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (paragraf 308 ust. 4) określa wymagania montażu akcesoriów komunikacyjnych, które musimy zamontować jeśli połacie dachu mają kąt nachylenia większy niż 25° i pokryte są materiałami łamliwymi. W tym przypadku należy zapewnić odpowiednie dojścia zabezpieczone przed poślizgiem do kominów, anten i urządzeń technicznych. Przed montażem powinniśmy dopasować elementy komunikacji do rodzaju dachu, który posiadamy, natomiast samo miejsce jak i sposób mocowania ustala projektant w zależności od wymagań obiektu i zaprojektowanej konstrukcji.